Kantoorverhuizing

Waarom kiezen voor een professionele kantoorverhuizing?

Bij een kantoorverhuizing komt veel kijken. Zo moet er strategisch beslissingen worden gemaakt die invloed hebben op de productiviteit en tevredenheid van de werknemer.  Of het nu gaat om groei, een fusie met een ander bedrijf of betere bereikbaarheid van het nieuwe kantoorpand. Een verhuizing voorkomt verstoring van de bedrijfsvoering.

Hulshoff’s verhuisdiensten voor kantoren

Bij Hulshoff begrijpen we dat elke zakelijke verhuizing uniek is. Om deze reden zijn onze diensten afgestemd op jouw wensen. Wilt u graag een kantoor verhuizen in het weekend of in de avonduren plaatsvindt? of wilt u alle meubels tijdelijk stallen? Alles is mogelijk bij Hulshoff.

IT-verhuizing

  • Veilige afkoppeling, verpakking en installatie van servers en computers.
  • Minimale downtime dankzij ons IT-relocatieteam. Hierdoor ondervinden de werknemers weinig  negatieve impact tijdens de verhuizing.

Archief- en documentbeheer

Veilige opslag en transport van vertrouwelijke documenten.  Uw documenten zijn bij ons in veilige handen.

Projectplanning en coördinatie

  • Persoonlijke verhuiscoördinator.
  • Real-time planning via ons klantportaal. Met het verhuisportaal heeft u 24/7 inzicht in de activiteiten die worden uitgevoerd door Hulshoff

Meubelvervoer en installatie

  • Demontage, transport en montage van bureaus, stoelen, kasten en werkplekken.  Ook uiteraard andere meubels die u graag wil meenemen naar het nieuwe kantoorpand, nemen we mee.

Tijdelijke opslagmogelijkheden

  • Gebruik onze beveiligde opslagfaciliteiten tijdens jouw verhuizing.  Zo kunnen wij een deel van uw spullen opslaan in onze opslagruimte

Een succesvolle kantoorverhuizing in 8 stappen

Hulshoff heeft jarenlange ervaring met een kantoorverhuizing  in Amsterdam en omstreken. Dit doen we succesvol aan de hand van de volgende stappen:

  1. Projectteam aanstellen

  2. Interne communicatie opstarten

  3. Nieuwe locatie inspecteren

  4. IT- en telecomplan opstellen

  5. Archief en documenten beveiligen

  6. Verhuisdatum vastleggen

  7. Transport en opslag regelen

  8. Nieuwe werkplekken inrichten

Wat kost een kantoorverhuizing?

Hoeveel een kantoorverhuizing kost, is afhankelijk van veel factoren. Deze factoren zijn:

  • Het aantal werkplekken en IT-apparatuur dat op kantoor is
  • Verhuisafstand en bereikbaarheid. Een verhuizing binnen Amsterdam is goedkoper dan een verhuizing van Amsterdam naar Den Haag.
  • Gewenste aanvullende diensten van de klant (denk hierbij aan het gebruik maken van een tijdelijke opslag

Vraag direct een vrijblijvende offerte aan via ons offerteformulier.

Voordelen van een kantoorverhuizingen met Hulshoff

Wanneer je kiest voor een kantoorverhuizing met Hulshoff, heb je een aantal voordelen. Dit zijn:

  • Ervaren projectmanagers
  • Minimale downtime voor IT: Werknemers ervaren weinig hinder
  • Beveiligd documentbeheer
  • Duurzame verhuisopties mogelijk
  • Eén aanspreekpunt gedurende het hele traject. Hierdoor heb je altijd een contactpersoon die volledig op de hoogte is van de alle activiteiten van de verhuizing

Veelgestelde vragen over zakelijke verhuizingen

Hoe lang duurt een kantoorverhuizing gemiddeld?
Gemiddeld duurt een kantoorverhuizing tussen de 1 en 5 werkdagen. Dit is afhankelijk van de omvang van de verhuizing

Is mijn bedrijfsdata veilig tijdens een IT-verhuizing?
Ja, wij volgen strikte protocollen op het gebied van dataveiligheid. Hierdoor is de bedrijfsdata veilig tijdens een verhuizing via Hulshoff.

Regelt Hulshoff ook tijdelijke opslag?
Ja, wij beschikken over beveiligde opslagfaciliteiten. Wij kunnen je hier meer over vertellen tijdens een kennismaking

Hulshoff: Jouw partner voor kantoorverhuizing

Of het nu gaat om een kleine kantoorverhuizing of een volledige bedrijfsverhuizing: Hulshoff begeleidt je van A tot Z. Wij zorgen dat jouw organisatie snel operationeel is op de nieuwe locatie.

Is uw interesse gewekt?

Bel ons via 020-493 9393 voor meer informatie of vraag gelijk een offerte aan.

020-493 9393
Offerte aanvragen